Somnorila.

4 comentarii:

Cristina spunea...

"somnoriilaaa ">:D< .... nu esti singura trezita de parinti ..la mn cand e mama acasa ...ma trezeste ...mai tarziu decat de obicei...dar cand e la sevici ...suna pe la 8-8.30 sa vada ce fac ...bineiteles ca doooorm >:D<>:D<

Fℓ๏ ̯͡๏ri spunea...

Iar ai dat lovituura..hi hi:))
chestiile de inceput pe care le.ai zis sunt criminaleee=)) absolut.
in ceea ce priveste modul parintilor mei de a ma trezi..pfooa..deci tata nu intra in camera mea daaca e usa inchisa..ca stie ca va primi o perna in fata..in schimb maica.mea..8-|..deci ma lasa pana la vreo 9 si putin, apoi intra si da.i si cotrobaie dupa cine stie ce chestie..(niciodata nu o gaseste)..iar apoi..la 11 cam asa..(daca se intampla sa nu tip cat se poate de tare "DOOOORM LASA-MAAA!!!")..intra mama disperata si vine la mine si ma intreaba "PUIULE, ti-e rau cumva de dormi regeste?!"..iar eu ii zic "TE ROOG PLEACAAA.." sau vesnicul "GO AWAY"(pana cand s.a prins mama ca inseamna acelasi lucru..;))
deci eu asa ma trezesc..mult mai putin kinki decat tine:))..
>:D<

Anonim spunea...

La mine e aproximativ la fel + cateva injuraturi in plus si smucituri de plapuma.

photoaddicted spunea...

Aha,interesant Razzor.Dar tu esti...??